Palvelupyynnöt

Verkkosivuillemme voi ilmoittaa merkittävät ei-kiireelliset vika- ja ongelmatilanteet kunnan kiinteistöjen alueella sekä sisä- että ulkotiloissa teitä ja tienvarsia unohtamatta.

Palvelupyyntösi voi koskea esimerkiksi kiinteistöissä havaitsemiasi vikoja tai puutteita. Ulkoalueilla asiasi voi koskea esimerkiksi hiekoitustarvetta, katulamppu palanut esim. Merikarviantiellä 7 ja tienvarsi on puskittunut jne.

Kiireellisissä tilanteissa (putkivuoto ym. välitöntä reagointia vaativat tapahtumat) ilmoitathan suoraan soittamalla.

Muista ilmoittaa pyyntöä tehdessä:

  • Kohde (Kun painat ensin hae-nappia, avautuu tällöin kaikki kunnan kiinteistöt, joista valitset mitä kohdetta asiasi koskee. Valitse kohteeksi oikea kiinteistö tai jos asiasi koskee teitä/tienvarsia valitse: tiet)
  • Tarkka fyysinen sijainti (tietä koskevassa asiassa kirjoita tien nimi ja numero)
  • Lisätietoihin riittävän tarkka sanallinen kuvaus tapahtumasta
  • Yhteystiedot (nimi, puh, sähköposti)
  • Mahdollinen liitedokumentaatio jos mahdollista (esim. valokuva)

Lähetettyäsi palvelupyynnön saat sähköpostiisi ilmoituksen, että pyyntösi on mennyt perille järjestelmäämme.

Kun pyyntösi havaitaan, saat siitä myös ilmoituksen, että pyyntösi on mennyt ”suoritettavien töiden listalle”.

Saat myös ilmoituksen kun palvelupyyntösi on suoritettu.

Palvelupyynnön jättämisen ohje

Uusi palvelupyyntö (buildercom.net)